20121101

Jag är visst lite sömnig kände jag nu men det är inte så konstigt, det har varit mkt att ta in idag. Har ett nytt projekt att styra upp Veromodas lager vilket känns galet roligt men det går ju som segt nu i början innan man fått nån struktur och översikt på grejerna. Det bästa m jobbet är nog människorna som jobbar där, de är verkligen super trevliga! Men det är ju klart att jag saknar mina mates från resturangen men det går ju alltid att hälsa på :) Enda nackdelen m nya jobbet är att kläderna väcker ett stort ha-begär som kan bli dyrt för mig ;)
 
Just nu sitter jag och försöker dricka upp resten ut min pressogryggare. Hade Hanna här  och så skulle vi dricka kaffe efter maten. Dock så lagar jag alltid mat och annat för en familj typ så gjorde 1L kaffe, det var som lite mer än vad vi behövde...
 
Asså måste bara säga att jag älskar teknik. Har synkat min dator m min mobil via bluetooth så jag kan föra över bilder, så sjuk smidigt!!  Och om jag inte har tillgång till internet och inte vill föra över mitt simkort till min tab så kan jag bara använda mobilen som router så har ja internet på båda! Hur awsome är inte det liksom.  Invigde min mjölkskummare ikv också, en sånn underbar maskin. Tar typ 15 sek att få perf skummad mjöl att hälla i kaffet så har man helt plötsigt en latté lr cappuccino. Sweet.
 
 
 Jag innan utgång i lördags, skjortan var inte en del av outfiten utan mer för att jag skulle slipppa den svinkall kvällen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0