Jaha barn, idag är det söndag!

Denna lördagskväll tillbringar jag hemma i Sörfors tillsammans med mina föräldrar och bror (som egentligen är mer frånvarande än närvarande). Vi äter supergod mat och pratar om livets små mysterier, snart vankas det efterrätt också. Hahah asså min pappa är fan min största idol. När alla har satt sig vid bordet så inleder pappa middagen m orden, -Jaha barn, idag är det söndag! Njaa inte riktigt pappa but close enough ;) Pappa är så underbart underhållande genom att bara vara sig själv. Han vann en resa till Thailand en gång för hela famlijen i en slogan tävling. Pappa är inte så vass på att rimma så han tänkte att han skulle vara uppriktigt ist. Det han skrev var kort och koncist: Skotern har pajjat och frun fryser. Det gav oss 2 veckor i solen, luv u daddy =)

Nu ska jag fortsätta att tjocka, fortsatt trevlig helg till alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0