Helg

Ännu en soft helg vilket min stackar tå behövde. Efter jobbet så for jag och hängde med min kusin och såg melodifestvalen. Vi var såklart förberedda m onyttiga saker och ett eget röstningschema och vi tippade rätt felfritt faktiskt, även om det kanske inte var sååå svårt ;) Kvällen blev dock ruskigt sen då både jag och Carro är rätt pratglada av oss så jag var inte hemma fören fyra på natten. För mig var det ju lungt, värre var det för stackars Carro som skulle jobba på söndagen...

Any how, Ikv har jag sett Breaking dawn. Den var bra men shit vilket triangeldrama de kör m, men samtidigt så ska man ju erkänna att man blir lite bitter av att vara själv just då. Men det är som m Harry Potter, har man börjat se filmerna så måste man se alla.  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0