20120326

Hur illa är det när sömnen är en bristvara, illa säger jag. Men det är ju så mkt man vill göra! Nu är dock måttet rågat och jag ska sussa sött. Var så trött att jag tom soma i bilen på väg hem ifrån pingisen ikv. Stackars Emma, så kul bilsällskap är jag... Tråkigt för stunden är att jag känner mig lite förkyld, roligt är att imorgon ska jag först ha en mysig förmiddag och sen så ska jag träffa Malin för en middag på stan. Ska bli roligt att höra vad man har missat medan man stannat hemma som den prolletjej jag är och de har varit i solen och haft det bra. Tur att jag har fina människor till sällskap här hemma i kylan också.

Godnatt nu, xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0