Helg snart

... och vad innebär det för mig? Jo 12h jobb för mig på fredagen (bra uppladdning) men sen så blir det middag m ev utgång för att fira Rashid som fyller 25 m resten av The Sushi Crew. Tror det här kommer att bli mycket intressant. Men det jag nog ser fram mest emot i helgen är att bara få mysa!

Usch vad sent det blev helt plötsligt men jag har iaf varit produktiv ikv. Jag har nämligen slängt iop en nyttig lunch till monster passet imorgon och så har jag bakat macarones! Den här gången blev jag tom relativt nöjd, de är i smakerna choklad, citron, mint och hallon.


Kommentarer
Postat av: mallan

ååh jag vill ha, de såg perfekta ut!!! :D

2012-01-13 @ 12:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0