Egentid

Jag har bestämt mig nu för att ta bättre hand om mig själv och unna mig mer saker. Jag ska sova mer och göra roliga saker som jag annars skjuter på, det är en början. Som idag så ska jag på en ansiktiskbehandling vilket känns super skönt. Speciellt på en sådan tråkig dag som en tisdag. Är lite orlig dock för vad de ska säga om min hy, sist jag var där så fick jag höra att jag super torr hy som troligtvis lär åldras i förtid, hur kul är sånt att höra? Men sen dess har jag börja använda ansiktskrämer mycket oftare så jag hoppas att det inte är försent för mitt stackars ansikte. Jäkla försäljare som ska skrämma ihjäl en bara så man ska köpa deras produkter haha.


Yes please!

Sen inspirerande bild till att ta hand om sin hy...


Kommentarer
Postat av: Pauline

Gud vad glad man blir då man hör detta!! Ta hand om dig Amanda:-( ses imorgon!!

2012-01-31 @ 15:01:45
URL: http://pauline.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0