Lördagen

I lördags så var jag först "pingisvärdinna" för junis-ungdomar ett par timmar. Längre fram så komemr kanske jag och Emma börja att jobba med att barn som står utan klubb eller inte har råd endå ska ha möjlighet att kunna medverka i olika sporter och slippa känna utanförskap. Tror att det här kan bli en jätte bra ide och att det kommer kunna behövas, idrott är inte bara rolig och bra för hälsan utan det ger en gemenskap också.

På kvällen så styrde jag och Felicia upp en förstklassig middag som verkligen gick hem. Förrätten bestod av hembakat valnötsbröd och en sallad, huvudrätten var karré, gratinerad potatispuré samt gratinerad tomat och sparris och lite mer sallad. Efterrätten skulle ha varit mandeltårtan men bägge var alldeles för mätta så vi nöjde oss m hembakade kolor ist. Jag passade däremot på att smaka tårtan idag och den var riktigt ljuvlig måste jag säga! Man (iaf jag) är alldeles för insnöad på chokladefterrätter, kul m något annat.



Hängde med Felicia, härligare tjej får man leta efter!
Sinnes god tårta och så enkel! Nästa gång du bakar, skippa kladdkakan och kör mandeltårta, 4 tha winnnN
Jag har en nytt armband, you like yes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0