20120206

Shit vad timmarna rusar förbi, redan nu är min vecka slamed shut m saker. Inte mkt utrymme över för spontanitet, fast det är nice. Hatar när jag inte håller mig sysselsatt. 

Har varit depp nu på sista tiden så blev så himla glad över ett samtal idag, ibland så behöver man bara höra någons röst.  

Nu ser jag fram emot våren men för att blicka lite närmare i tiden så ser jag fram emot morgondagen då jag träffa Josefin som jag inte har sett på år och dar känns det som. Det ska bli super kul, har givetvis bakat så kanske slänger upp en bild på kreationen framöver. Men seriöst, nu ska jag sova. Snart.

Godnatt, xoxo


Imorgon så ska jag träffa den här tösen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0