Get Free

Hello lovers! Lillfredag idag, whoopwhoop. Funderar på om man borde bege sig ut i natt? Dock så blir det hur som haver en nykter afton för mig. Big day tomorrow. Men innan något sådant blir aktuellt så är det städ som gäller, en sådann kvinna jag är!
 
Tänkte passa på att dela med mig av lite nica toner, lite gammalt och lite nytt i en härlig symbios. Även om sommaren börjar rundas av nu så ska det som är kvar bli grymt! Nu kör vi
 
Major Lazer – Get Free
Fritjof & Pikanen – Shivoy
Demarco – Nuff Gal - Raw
Veronica Maggio – Jag kommer - Mash Up International Remix
Maskinen – Kärlek Vid Sista Ögonkastet 
Maroon 5 – One More Night
 
And the complete list:
Sensommar
 
XOXO
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0