Hurra till mig!

Förra veckan så fyllde jag 20, tjoho. Givetvis så har jag redan hunnit vara på systemet, åh denna ljuva frihet! Men det är inte enbart därför jag har varit så dålig m att uppdatera på senaste tiden, har haft rätt mkt för mig och till skillnad från Hermione så kan jag bara vara på ett ställe samtidigt ...badombompbomp ;)

IAF, har verkligen varit kluven idag hurvida jag ska gå ut ikv eller inte. Det som suger är att ikv har alla förutsättningar för en galet grymt kväll men det som får mig att stå över är att jag börjar jobba 09.45 imorgon och att jag har saker som jag verkligen borde göra ist. Jag vet att jag inte kommer kunna gå ut ikv men faaan, jag vill!!!! Fricking sucks...

Tröstade mig m en underbar skidtur idag, gud så glad jag är över att vara född där jag är. Sveriges natur måste ju vara en av världens vackraste, så rent och fint.


Jag bakar till mina kollegor på Expert (dvs till 99% 30-40åriga herrar), I know what they like.
Påskdagen

Varför begränsa sig? När bf har m sig efterrätter från Tc så är det bara att tacka och ta emot
Jag och min fina dam dricker mansdricka, aka whiskey. Smutsigt och nice
Halvkass bild på Filip & Fredrik, lr okej den är helkass men vi var iaf där! 
Gotta love it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0