Tisdag/Lillfredag

Asså hur kung är inte lillfredag?? Ger en rätt att röja på en tisdag också. Haha tyckte det var så sött att VK hade en kort artikel om fenomentet "lillfredag", att det är den nya festdagen mitt i veckan. Kan se framför mig hur Bernt 57 fnyser föraktfullt åt detta. -Oh, these kids today!

Igår blev det dock inte så mkt röj utan snarare mys. Jag anlände till dukat bord, tanken var att vi alla 4 skulle hjälpas åt att laga mat men eftersom jag anlände så pass sent var dom klara när jag kom dit. Men jag kan ju säga att de klarade sig väldigt bra utan mig i köket, allt var jätte gott! Det var tunnbrödssnittar m ost, mozarellasallad och kött till huvudrätt och vitchokladmouss till efterrätt. Jag ger tjejerna två tummar upp! Spana in Paulins dukning sen, alldelens så där perfekt höstmysig. Bilden gör den inte rättvisa men det var super fint iaf!



Bästa m SII är nog ändå egokameran ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0