Time for sleep is now

Var tvungen att sitta uppe och plugga lite körkortsteori eftersom jag inte hade gjort det på dagen. Suck, varför kunde jag inte bara ta det när jag var 18 som alla andra och sen bara vara klar med det?! Och jag skulle skulle vända tillbaka dygnet, går sådär kan jag meddela... Vad gör jag ens m min tid, är knappt vid datorn och sitter inte mkt vid tv:n. Trots detta får jag inget vettigt gjort, jag vill ha en lifecoach tror jag. 

 Igår var jag och Emma pingisledare på Sportscamp som var en tillställning för 12-åringar från Umeå och Bjurholmskomun att pröva på olika sporter, allt ifrån American fotball, Karate och Pilskytte till pingis då såklart ;) Det var mkt roligt och vi var rätt populära om man får säga som så. Men efter 6 timmars ljud av smattrande pingisbollar så var man rätt nöjd.

Iaf, i helgen väntas en lugn helg då jag förhoppningsvis får lite teori gjort och sen ska jag softa resten. Kanske plocka svamp, åh det ska jag lura ut en lyckligt ovetande själ på!
Sleep tight, xoxo

Btw,vad tycks om landets egna morötter, smakar pretty sweet. Malin, Gula morötter är på riktigt!! Hade du eller Finn rätt?


Kommentarer
Postat av: Malin morotsexperten

Jag såklart amanda! Det är finn som tror att han kan och snackar för mycket ;)

2011-09-11 @ 15:06:53
Postat av: Kissthefist

Ja så var det! Tackar morotsexperten för hennes fina expertis, om bara Finn kunde ta efter lite mer skulle dessa tvister inte uppstå ;)

2011-09-11 @ 17:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0