Last friday night

I fredags var det ju som tidigare nämt utgång, vi vär ett gäng från gammla SP-klassen. Det är konstigt, jag gick ut i juni men det känns som om det var två år sedan. Och som det brukar bli när man drar sitt sorry ass down till Five så blir det nån runda för mkt till baren men jag har ju som mitt sägen, dansar aldrig nykter ;) Haha asså om man kunde se sig själv på golvet, huvva! Efteråt så fortsatte jag min långhelg på Mariehem, man var så bakis på lördagen att det kändes alldeles lagom att bara stanna hemma sen m god mat och true blood. Haha asså barnen i det kvarteret, om de inte ska sjunga sånger för en så vill de att man ska adda dem på facebook. De är ju inte blyga om man säger så. Nä men de är väldigt gulliga men det värsta är att speciellt en tjej påminnde mig om mig själv som liten, JAG var ett riktigt pinsamt barn haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0