Igår var det utgång

...och tyvärr så vaknar jag upp och känner mig förkyld, inte okej!! Men är iaf inte bakis, ett plus haha. Däremot om jag inte är frisk tills kvällen så skjuter jag mig, kunde inte varit olägligare (ta i trä).  Any how, fredagen -var as fet! Jag drack för ovaligheternas skull knapp något vin alls utan ist blev det lite cider, dålig rysk vodka, Cuba libre och tequila. Det måste nog vara enda shotsen som jag fixar utan problem. Rebbea & Fiona var på plats som utlovat och de körde sin grej, snuskigt varmt blev det dock. Då var det inte så roligt längre att ha kavaj. Nu ska jag nog dricka något varmt och kör huskurer, fortsatt trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Millah - med bebis i magen ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-09-04 @ 13:46:00
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0