Det har varit helg

I fredags fyllde söta Malin år så det firades med god mat hos henne och sedan utgång m ett stort gäng på Corona. Det typiska är att när man drar ut så många så är det ju som sällan man håller ihop, speciellt om man heter Amanda (de som känner mig vet vad jag pratar om ;-) ). Efter att ha glidit runt på Corona ett tag så for jag, Afrodite och Matilda vidare till Origo. Det stället leverera, kan ha något att göra med den sjukt billiga alkoholen som studentbarer har. Tex en X-cider Urban/Tropic som brukar gå på ca 65:- på krogen kostade 29:- där, det hatar man ju inte.

På lördagen var jag hundvakt till en charmig boxer som heter Bosse, stackarn var förkyld och gick runt och nös och snora vilket ser rätt sött ut på en hund. Förutom att Bosse var förkyld så hade jag själv lite ont i halsen men efter att ha gurglat lite stark rom så kändes det mycket bättre, ett jätte bra tips till alla er som har ont i halsen/svalget! Wiskey är ju som det klassiska men så länge det är stark sprit så funkar det bra.

Idag däremot har jag haft en jätte mysig dag på Mariehme m god mat, promenad längst vackra Nydalasjön och så grillade vi mega marshmallows i solnedgången. Vilket fint av slut på helgen. Den här veckan kommer dock inte bli så rolig, uppbokad hela veckan igenom i princip m viktiga saker. Jobbigt. Nu ska jag sova, godnatt mina katter!



Kalasbarnet på hennes termoskopp. Var bara tvungen att visa tesilen som hon fick, funderar på att köpa en själv bara för den är så söt!

Matilda var poppis

Lördag


Kommentarer
Postat av: Malin

mega tack för de fina presenterna! verkligen super snygga och dricker te på kvällarna så tesilen passar perfa då! haha amanda va fan är bruglat? var tvungen att googla men fick inga träffar. menade du inte gurglat?

2011-10-03 @ 11:11:44
Postat av: Kissthefist

Men tack själv för en trevlig kväll! Malin, du är mer än bara söt. Du är en mycket klok kvinna också. Svar ja, det ska stå gurgla, jag ska gensast se till att detta misstag korrigeras. ;)

2011-10-03 @ 12:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0