Lilla advent/glöggmys

I onsdag så myste jag, Pauline, Malin och Josse till det ordentligt med lilla advent eller glöggmys, kärt barn har ju många namn ;) Det var jättte trevligt iaf att prata om allt och ingenting, fler liknande kvällar lär det bli :) En kul överraskning var ju JOsse som kommit hem tidigare från Barcelona, hurra, saknat min lilla rödtott! Dessutom hade hon med sig sin lilla valp Myggan och gud så söt den är! Vi alla bara smälte för den lilla krabaten, nu vill jag också ha en liten puppy!

Idag då, dvs fredagen? Well, den har varit fet men inte på det grymma sättet utan snarare mkt fett och socker. Kinabuffe till middag och för att sedan trösta lilla, stackars mig som inte kan gå ut ikv så köpte jag hem godis, läsk och popcorn också. Frågan är ju dock hur smart det var för nu har jag ont i magen ist... Wellwell, det distraherar iaf min ångest över att sitta hemma ikv ;) Varför är jag hemma ikv då? Jo för att jag åker kl 06.00 imorrn till Lycksele för att medverka på pingislägret som är där i helgen. Slitet att gå upp så tidigt men tror att det kommer bli riktigt kul faktiskt, gulligare elver än vad vi har får man ju leta efter. Any how, sängen väntar. Godnatt folket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0