En era påväg mot sitt slut

Gud så ledsen jag känner mig, har haft avslutning med forstsättningsgruppen i pingis och jag saknar dem redan. Helt underbara individer, alla 16! Även om jag kanske inte kommer att träna dem till hösten så lär jag hälsa på dem, kommer känna mig mig ledsen om de gillar deras nya tränare mer ;] Har ju träffat dem 2ggr i veckan i två år så det är ju klart att man blivit fäst vid dem. Det är ju mina kidz och dom är så jävla duktiga hela högen att ni kommer se dem på tv under os om några år. All kärlek och lycka till dem!

Tack för choklad också, är min motivering just nu till skola. Btw, mangochokladen var inte dum.


Ledsen pingisfröken

Tegs Btks 99-00:or nära hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0