Shit vad jag är less på klänningjakten nu!

Åhhh, internet shopping dödar mig. Är typ inne på min sjätte retur nu och fler lär det bli... Glad iaf att Petra sporrade mig att beställa hem mina nya, potentiella student/balklänningar. Loggade in typ timmen efter jag gjort min beställning för att visa pappan min vad jag köpt och då var stlk slut! Tur man har vänner som hjälper en fatta rätt beslut ibland! Det käns bara lite trist på de klänningar jag beställde innan som jag verkligen gillade men det blev fel stlk på den röda (som nu är slutsåld) och den vit var alldeles för gul i färgen. Skulle se ut som en solros bland att klarvita studentflickor. Sedanså hade jag ju hellre beställt någon annan stans än Nelly som resten av Sverige lär göra men känner att lusten har börjat tryta rätt rejält för att "hitta den rätt klänningen". Jag är inte helt frälst heller i den nya studentklänningen men hoppas den är ännu finare irl så att säga, dessamma m balklänningen. Menmen, huvudsaken är att de sitter bra och att jag slipper kryckor på balen ;)

Bal


Student


Den här funderade jag annars på till studenten, gjorde jag rätt val?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0