Pluggplugg och lite mer plugg

Åhh vill inte sitta här, känner hur tanken av projektarbetet tar emot. Men det måste göras! Blir att göra en ny kopp kaffe och fylla på godisskålen. Har iaf fått iväg några cv:n, sen kvalitén på dem kan ifrågasättas menmen. Det är ju alltid bättre än inget! Åh vad det stör mig att min tungs fortfarande är svedd sen kaffet jag drack i förmiddags, automatkaffe är alltid skollhett och jag lär mig aldrig... Jag personifierar uttrycket musbränd haha. Det jag kan glädjas över är att jag hitta en bortglömd skjorta i garderoben som jag hade ett glatt återseende med idag på studiebesöket hos Mios. Apprå på det, är sååå sugen på interiör och att köpa möbler just nu! Man blev så himmla inspirerad, synd att jag glömde plånboken hemma idag kan jag säga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0