Jag vill inte vara me längre...

Guuuud så tråkigt, mitt projektarbete dödar mig.Det är inte roligt nån stans och så måste jag sittar här och trilskas med det och hitta en säker källa över vad som är Sveriges vanligaste bilmodell, det finns ju typ inte! Trafik analys har inte varit till mycket hjälp där kan jag säga, åh fuck this shit. I helgen så ska jag fira m pompa och ståt när helvettet är inskickat. Blir att lägga i en högre växel i veckan isf om det nu ska hända...

Då kan man ju tycka att det inte är så smart att jag drog på bio ikv då jag borde gräva ner mig i projektarbete, vilken slacker jag är. Men det var riktigt mysigt faktiskt, jag, Josse och Mallan såg Water for Elephants och likt förväntningar fick man snyfta lite. Måste ju dock säga att Pattinson gör så mycket bättre i den här filmen än Twilight filmera, 30-talet var en snygg tidsålder helt enkelt.

Nu ska jag nog ge upp för ikv och sova lite så jag inte är så otrevlig imorgon.

Söta drömmar, xoxo








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0