...det är bara solsken hos mig!

Vilka trevliga grannar jag har, tittade precis ut genom fönstret och en förbipasserande mamma och hennes barn stannade för att ställa upp vår soptunna som blåst ner. Tack snälla kvinna, nästa gång är det jag som reser din soptunna!

Förövrig kan jag berätta att jag är sjukligt öm i foten, har ju som inte gått på den under 3 månader och gulliga elsa och linnea skrattade rått när de såg mitt trappra försök till att gå! Och jag som ska bjuda elsa på fika snart, åh vad jag ska bränna kakan som hämd haha.

Sen så en hälsning till Petra; du valde fel dag att inte åka m mig, upphämtning m limmo utanför Rex. Sköna blickar man fick, *-what a DIVA*haha. But I can take it, gillar kommentaren som min granherre Sune ger mig. -Jaha ser du har bytt upp dig, ser bra ut. Man tackar ;) Chauffören som körde var också jätte trevlig och jag fick berömm för jag var en sånn trevlig och väluppfostrad person så ja, tack mamma o pappa. Detsamma kan man säga om honom, kommer att sakna alla mina taxigubbar nu när handikappstaxi-tiden är över.

Nu ska jag baka en kaka eller något gott att bjuda kärring Elsa på, ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0