Purple

Yes, idag var jag inne hos ortopeden för att få andra gipset och denna gång tog jag lila! Valde mellan lila och gul men tänkte, kan jag hinna m 3 färger på ett brott så gör jag ju det! Det som var sjukt läskigt var hur mycket muskelmassa jag har tappat på två veckor! Min höger vad är ungefär hälften så stor som den var och det såg så himmla äckligt ut i kontrast med mitt andra ben, kul att jag kommer att tappa ännu mer muskler tills det läkt klart... Kommer att bli hårdträning sedan så jag inte behöver skämmas på studenten. Efter det obehagliga besöket hos ortopeden så satte jag mig en stund i solen, himmla skönt. Kanske tom hinner få lite fräknar innan lovet är slut ändå, får jag iaf ut nått av det här lovet ;) 




Kommentarer
Postat av: Sølvi

cool,Purple cast.

good luck!

have fun.

2011-03-25 @ 03:44:23
Postat av: Kissthefist

Tackartackar, I will ;)

2011-03-27 @ 23:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0