Onsdag på tc

I onsdags så var vi ett gäng sköna brudar som förfesta och sedan drog ut på tc. Fan vad kul vi hade, god mat, vin och saltapinnar! Har blivit en liten intern grej nu att jag har med mig det i äkta Ove Sundberg-anda! ;) Jag var lite orolig hur det skulle gå att festa på kryckor men det gick galant. Eller visst, jag är inte direkt lika smidig om vi säger så men jag klarade både av ta buss, hoppa till efterfesten som var i en lägenhet på tredje våningen (utan hiss kan tilläggas) och hoppa hela vägen från stan till Böleäng vid sådär 4-5 på morgonen. Är rätt nöjd med min insats måste jag säga. Åh vad jag har saknat utgång, den här onsdagenskvällen var välbehövlig!

Lite så här var kvällen


och så den långa färden hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0