Tennistorsdag

Hallå alla fina!
 Tänkte dela med mig om idag har jag spelat tennis (enligt tennistorsdag). Dock kan spela vara ett starkt ord, försöka kanske är mer passande. Angående spåren från förra helgens eskapader så får jag nog glömma mobilen, vi lär inte återse varandra. Så däröfr har jag nu kirrat ett nytt abonemang m surf och väger vilken mobil som ska få bli min nya lyckliga!

Men anyhow, goda nyheter... -Jag är ledig imorrn, SWEET! Softa, here I come. Har redant värmt upp ikväll men popcorn, glass och nyplockade jordgubbar från egna landet. Klagar inte. Nu ska jag sova för har numera sömnbehov om en pensionär. Xoxo.


Jag och Malin på hejdå fika för Sofia som lämna stan för grönare gräs ;) Btw, vi saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0