20110713

Går dagarna fort nu eller vad, redan mitten av juli! Galet. För tillfället är mina dagar långa och krävande, upp 06.40 varje dag och hemma ca 19.30 igen efter jobbet. Då är man trött vill jag lova, speciellt när man lägger på ca 4 mils cykling på det! Trots timmens lunch så lyckades jag klämma in lite shoping också, tjacka en ny bikini för sicka 60 spänn (SCORE) och ett jätte fint diadem!

Ikv blev det dock ännu en "lill lördag" då jag har varit hos familjen Wikner och sett fotbolls VM Dam, tyvärr kunde inte Sverige konkurera m Japan ikv som var riktigt vassa men man får väl som den patriot man är, hoppas på brons ist!





En rolig överraskning hade Petra med sig hem från hennes tripp till IKEA också, jag bad henne överraska mig men "INTE köpa ett jävla gosedjur". Gissa vad jag fick? Dock älskar jag musen och humorn, ska döpa den snart!



Tack älskling :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0