Nej tack

Ibland så förvånar det mig hur folk som har pengar ändå kan klä sig så osmakligt? Det är som att det finns ingen tanke om stil utan man öser på med allt i hopp om att det ska bli bra, typ lite Jersey shore. Hur ska dom se ut när de blir äldre? My guess, i samma skick som Agnes Nicole Winter...

Exempel på stil som jag inte är helt frälst i är Vanita, hon som varit med Lyxfällan och Bartenderskolan. Absolut så gillar jag och att fixa mig och pröva nya saker men hennes helhet är bara för mycket. Sedan det här med håret, vet inte hur mkt tid de lägger ner på att fixa det men endå så ser det bara slitet ut. Men hon verkar ju nöjd så det är väl kul för henne att hon kör sitt race och det borde man göra.

Givetvis så vill jag inte att alla ska se ut som typ Robert Downey jr eller Rebecca & Fiona och själv så är jag ingen fashionista. Det hade varit riktigt trist om alla hade haft samma stil (ett problem som Umeå lider lite av tycker jag). Men om vi säger så här, dagen jag väljer en kille som ser ut som han kommer från Jersey Shore så bör han ha en personlighet av guld lr så ä det den dagen då grisar flyger.

Bedöm själv, Vanitas blogg:
http://www.mevanita.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0