Bang bang, I'm dead


Jaha inte är jag frisk än, fy fan alltså. Är så hatiskt less på att ligga hemma i soffan och mögla. Hur kunde jag bli så här sjuk, jag behöver sommar så man slipper klä på sig en massa och lida av konsekvenserna om man inte gör det...

Ja, under denna bloggsvacka så har det ju både hunnit vara jul och nyår. Fan vad fett. Jul firade jag med familjen och nyår med vänner. Sedan så har jag nästan en ny favorit bland alkoholen måsta jag berätta, i sann James Bond-anda. Dvs Martini, lägg till is och ev loka om man vill =mums! En lime skiva i glaset gör sig fint också.




JUL




Så bjuder på en ful bild också av den trevliga syskonskaran

NYÅR




(tyvärr så har jag inte så många bilder atm men det är dom här jag har skrapa ihop hittils)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0