17.02.2011

Helvette, ska jag aldrig få bli frisk från den här förkylningen?? Trodde den skulle vara över tills imorrn men det är ungefär som att säga hej innan man har korsat bäcken och gissa om jag blev blöt. Tittade mig i spegeln när jag vaknade och möttes av mig själv, men såg typ bakfull ut och lite misshandlad lr nått. Inte vackert iaf... Kände att gå runt på en mässa med massa folk kändes inte så lockande längre, även om jag jätte gärna velat vara där och få träffa lite vänner igen. Typ över en vecka sedan jag var i skolan sist, not good. Men jag kurerar mig så gott det går, måste vara pigg till helgen så är redan inne på min andra, feta kopp te och är inlindad i min största halsduk.

Jag satt och surfa runt lite på datorn för att inte känna mig så ensam vid frukost bordet och så hamna jag på lite mingelbilder från Brit Awards och en bild på Elisa Doolittle, och liksom wow vilka spiror. Inte konstigt att hon kan köra på utan klackar med dom benen. Dessutom var hon väldigt utstickande bland de andra och det är ju altid kul med lite variation! En annan favorit var Helena Christensen, det är en couger av rang. 40+are men ser bättre ut än många 25-åringar. Dessutom så hade hon en jätte fin klänning som passade henne perfekt. Sophie Ellis-Bextor var väldigt klassikst vacker i hennes puderrosa klänning som gick jätte fint ihop med hennes väska.


Noomi Rapace prisad på Elle Style Awards
Eliza Doolittle
Noomi Rapace prisad på Elle Style Awards
Helena Christensen
Noomi Rapace prisad på Elle Style Awards
Sophie Ellis-Bextor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0