Longing for the weekend

Åh är man lite sliten nu eller, borde inte ens sitta vid datorn men behövde kolla bussarna. Imorgon blire jobb från tidiga morgonen till kvällen, därefter är jag hundvakt och inte fören vid 00.00 får jag sällskap. Men den som väntar på något gott som man brukar säga...

Pratade nyss med min rara blondin Hilda som undra om jag ville hänga m på Deportees imorgon kväll men är ju hundvakt då, plikten först. Lite trist är det ju dock, det hade varit riktigt kul att få se dem live tsm m Hilda. Men hon finns ju kvar och det finns fler kvällar. En tröst är att jag blev överraskad idag m att gå på bio på lördag och gissa vad vi ska se?? -Sherlock Holmes!! Det var hur länge sedan som helst som jag var på bio, det känns jätte roligt. Så himla gulliga somlig kan va. Sen på söndag så blir det julmarknad, det ser jag också jätte mycket fram emot. Det här kommer att bli en alldeles perfekt helg.

Okej, nu blir det seriöst sängen. Åh kommer ju inte se någigt trasig ut imorrn, får akta mig för spegeln. Xoxo


I Danmark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0