20111214

Ojojo vilka fulluppbokade dagar jag har numera. Från att typ inte ha något jobb till en massa extrajobb. Är servitris på två ställen, städar på ett och sen har jag ju såklart pingisen. Dock ska det bli lite skön m juluppehll från en servitrisjobbet och pingisen. Man behöver lite fritid faktiskt för att inte känna sig slutkörd. Just nu känns det tom jobbigt att svara på sms. Lr nu ska jag inte överdriva, håller inte direkt på att gå in i väggen men nog är det hetsigt just nu alltid. Men är endå lite nöjd m mig själv att jag orkade gå ut både fredag och lördag, båda dagarna dirket efter jobbet. På fredagen så fick jag umgås med den råsköna damen Felicia som jag inte har träffat på år och dar känns det som. Vi hade en väldigt kul kväll då vi först tog en drink på Rex och sen hängde lite på Allstar. Dock känns det ju som att jag alltid blir lite för kalas när jag går ut med den fröken, bad influence perhaps? Hahah näe men förutom snöstormen som härjade den natten så hade jag riktigt kul! På lördagen så blev det en väldigt kort (45min) vistelse på Tc. Jag var nog lite små bitter men ångrar inte att jag for ut. Det var roligt att träffa många människor som man inte sätt sen man slutade skolan typ.

Igår var det Lucia för ni som glömt. Själv så blev det inget luciatåg för mig men lussebullar fanns det däremot gått om. Åh tänk att snart är det jul och ett nytt år! Vart tog all tid vägen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0