Shoppat

Idag blev det en ofrivillig runda på stan som oväntat nog slutade i att jag fick m mig några kassar hem. Det var alldeles för länge sedan jag var på stan helt enkelt! Ska visa min gör snygga poncho som jag också köpte idag senare, orkade inte hämta den för att knäppa kort på den ikv bara. Tyvärr blev jag fast på stan längre än planerat så blev rejält försenad till Elsas fika. Det var väldigt synd, hade gärna hängt längre m de sköna människorna, det var många ansikten som jag inte hade träffat på länge. Any how, nu ska jag sova. För en gångs skull har jag huvudvärk men hoppas att jag är kvitt den imorgon, fingers crossed. 
Xoxo

 

Älskar skorna, skinn, mocka och ett par fina kängor som funkar till det mesta. Klackar är alltid välkomna hemma hos mig, blir som inte less på träklacken! Även om denna må vara fejk
Klackarna är dock handlade från näten, hos Nelly inte helt otippat
Såg till att få hem lite höstiga plagg nu, har suktat lite efter det märkte jag idag
Sweet basics, jeans i klassikt blå och svart demin blir sällan fel. Linnet sammanfattar jag som charmigt!
With the lipstick on, så perfekt till hösten. Man ser inte så sminkad ut men det ger läpparna en intensivare färg, visst känns läppstift roligare än läppglans oftast?


Kommentarer
Postat av: Mallan

snygg hemtelefon vart har du köpt den??

2011-08-26 @ 10:20:16
Postat av: Kissthefist

Åh tack, det är min favorit! Den har tom silver-plastknappar, maxat. Jag köpte den inte, Pappa betala<3 ;)

2011-08-29 @ 01:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0