Pingisoraklet ger svar på tal?

Haha, asså kan man låta bli att inte gilla barn. Idag på träningen så berättade en av eleverna att hans kompis gått runt och ropat PENIS till nya fröken och då blev hon inte så glad. Vid det här laget har andra eleven som han spärrar emot själv börjat smaka på ordet och uppreper penis högt. Dessutom så blir de nu nyfikna på vad penis är för något och där står jag ba och känner mig lite obekväm haha! Liksom, är det pingistränarns roll att förklara blommor och bin? I ain't getting paid for that! Samtidigt så hade jag lätt kunnat förklar vad "penis" betyder men känner att det inte hade hjälpt situationen och ist hade jag fått två, fett slamsiga 8-åringar ist. Den guldklimpen lämnar jag till deras mammor och pappor ist! Men de är ju söta, med dreas gulliga citat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0