17.04.2011

Åh vad less jag blir på att bo i skogen och vara bunden till mina kryckor! Hade sett fram emot en filmkväll men utan skjuts så tar jag mig inte långt. Dessutom saknar jag klackar, dansa och springa! Jävla fängelse det här. Tur jag hade en fett rolig fredag iaf, fick pröva på att använda mig av ett riktgt dj:bord och mixa lite. Så jävla grymt, sjukt mkt knappar dock. Killen som var dj var riktigt bra också, att man så sällan ser honom ute på klubbar och spela är synd. Lördagen var egentligen tänkt att bli grillfest eller tc men var så jävla trött och sliten så fick bli en chillafton ist men det var lika uppskattat, alltid gott m chirre ;) Ändå så har jag varit som en zombie idag! Sovit typ halva dagen och bara vaknat för att käka. Det som suger är att jag givetvis glömde anmäla mig till universitetet i fredags, fan så dåligt! Ska straffa mig själv genomatt ge mig en vit vecka, dessutom så är det nog bara bra om foten ska läka nån gång och jag slutar hoppa tvärs genom stan på helgerna.

Nu ska jag läsa om tåg (hata pa-rapport), sweet dreams alla fina!

Föresten, har jag visa mina fina glajjor jag köpte förrförra helgen? Pappa gillar, när blire grillfest så jag kan sitta m dom och en fet stek. Vill ha sol!


Kommentarer
Postat av: Malin

haha vit vecka? var det inte du som just gav förslag på att dra till tc på tisdag? ;)

2011-04-18 @ 01:12:59
Postat av: Kissthefist

Hehe, går inge bra m min vita vecka...

2011-04-18 @ 21:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0