Vart tog kvällen vägen?!

Det här gick ju inge bra, somna som en stock bland mina kuddar när jag skulle försöka läsa klart mina sidor i engelskaboken. Jag som hade tänkt ut och springa en liten sväng ikv, eftersom jag unna mig en god middag idag plus en maraboukaka så kände att en liten runda hade vägt upp det menmen. Det snesteget får jag ta igen en annan gång!

När jag liks är inne på ämnet choklad så ska jag tipsa alla gottegrisar därute att det nya snabbmatstället Klara måltider mitt i umeå säljer all sin choklad just nu för 50%! Tydligen hade den smält lite men jag betalar gärna hälften för en lite plattare maraboukaka. Fick en sånn där 200g för 11 spänn, very nice.

Nu tror jag att jag ska lyssna på min kropp och komma i sängs, Godnatt folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0