Spending those dollars

Dessa håltimmar jag har i skolan kommer verkligen ruinera mig! Men visst är det en skön känsla när man lämnar en butik med nya fynd i kassen. Idag så blev det ett par nya stövlar m klack, något jag har letat jätte länge och har jag äntligen slagit till på ett par. Slänger kanske upp en bild på dem ikv. Sedan så hittade jag idag ett par långrandiga leggings! Så jag har letat i sommar efter ett par men förgäves. Nu kollade jag inte ens efter storlek utan köpte dem direkt. Får hoppas att de passar nu bara...

Nu ska jag läsa på mig lite om Jurudik så jag är något förberedd till provet på fredagen. Appropå fredag, är det bara jag som är sjuuukt taggad inför helgen?! Då ska det dansas på bord och drinkar svepas! Jag bjuder på några härliga låtar som är helt rätt på fest.

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0