Skola, inventering och smink

Igår hann jag tyvärr inte blogga något men har rätt späckade dagar så är svårt att klämma in det. Tex så började jag jobba vid sju, skola vid tolv, körlektion vid tre, plugg vid fyra och inventering från kl sex till tio på kvällen och middag vid halv elva. Not nice men cash is king, så äre'ba.

Innan jag satte mig på Waynes och jobbade m projektarbetet idag så hann jag köpa upp mitt presentkort på Make Up Store som annars skulle gått ut i morgon. Snacka om på håret. Det blev tre concealer-pennor i olika nyanser och en vässare till. Tänte först ta den där klassiska trippelconcealern på dosa men kände mig modig och ville pröva något anant. Dock fattar jag inte hur man kan ta 75 spänn för en penvässare?! Som tur var så var den fin iaf :)

Nu ska jag försöka göra klart mina svar till Offentlighets principen som ska in imorrn så jag kan  njuta av helgens festligheter m gott samvete!

Sov så gott och stort grattis till Mallan som fyller 18 idag, grattttiis!


Inventering på Konsum, såå mkt choklad


XL-latté för att hålla skolandan uppe, smaksatt m hasselnöt för en extra kick


Var bara tvungen att lägga upp en bild på MakeUp Stores fina påse, helträtt mönster nu till hösten!


Kommentarer
Postat av: Hilda

Tss arton tarragona-kakor. fick räkna 3313 st kexchoklad på coop! toves syrra fick räkna över 10000!

hur kan det finnas så mycket choklad? på ett och samma ställe :O

2010-10-01 @ 13:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0