Fortfarande förkyld

Åh så tråkigt att vara hemma, jag som hade tänkt hinna en sväng på stan idag men det var ju bara att glömma. Fast det är lika bra att jag vilar upp mig nu, måste vara kry till fredagen. Vill ju inte missa kräftskivan. Önskar bara att mitt halsont kunde försvinna.

Idag har jag känt mig ganska begränsad (for obvious reasons) men lyckades hålla mig sysselsatt ändå. När jag blivit less på att sitta framför datorn och tv:n så målar jag gärna naglarna, slänger ihop lite smycken, läser tidningar, fixar med rummet och sorterar bland kläder och papper. Har man ork så är det alltid trevligt att dra ihop lite muffins eller en kladdkaka men om man har ont i halsen eller bara känner sig lat så är glass den ultimata förkyldnings snackset.

Sen måste jag säga att en tidning som jag fått upp ögonen för är amelia. Vistt man märker ju att kläderna är tänkt för äldre och stilen men själva tidningen är bra med roliga repotage om inredning, mode och lite kändisar. Innan visste jag inte att jag faktiskt var intresserad hur Carina Berg bodde men tydligen så. Eller så kanske det är för att jag uppskattar omväxlingen från Solo, Cosmo och VR som gör amelia så bra. Hur som helst, sno den från din mamma och tjuvläs den!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0