19.09.2010

Nu är det inte länge kvar tills vi får veta vem som kommer styra Sverige de fyra närmaste åren, spännade. Givetvis var jag och röstade idag och hoppas att alla som kan rösta har gjort det! Tyvärr orkar jag inte sitta vid tv:n ikv för att se vem som vinner valet, jag tar det som en överraskning imorgon ist.

Istället för att festa igår så stannade jag, Jossan och Hilda inne och såg film och prata tjejsnack. Det var väldigt mysigt, sen så har Jossan kanske världen mest bekväm soffa som jag rekomenderar alla att pröva om ni är och hälsar på där någon gång. Jag måste säga att det var väldigt skönt att inte vakna upp bakis imorse, ingen huvudvärk eller illamående. Hurra för det!




Kommentarer
Postat av: Sundaboet - ett sundare alternativ ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

SÅ SÖT DU E! :) vad gör du idag?

2010-10-02 @ 13:09:30
URL: http://sundaboet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0