Står det hoe?!

Igår blev det Five ändå, gött m gratis. Det var blackandwhite party som om tjejer var klädd i vitt  och killar svart så var det frittinträde. Fast jag r'äknades inte när jag hade mina svarta leggings på men de åkte lätt av för att spara 100 spänn och tur var väl det för jag hade glömt mitt kontantkort haha. Fick leva på att ragga drinkar den kvällen.

Nu sitetr jag här och är jätte kluven, vet inte om jag ska chilla m vänner eller spåra på fest ikv. Hmmm, åker in till stan iaf och får se hur det blir helt enkelt! Då får jag ett tillfälle att ha mina nya kläder jag köpte idag!







Shoppat






Kommentarer
Postat av: Pauline

Hahah alltså så jävla niceiga bilder. Jag tjuvar dom!

2010-09-19 @ 11:10:33
URL: http://paulinee.blogg.se/
Postat av: Kissthefist

Visst är dom! Ja gör det ba :)

2010-09-21 @ 22:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0