Teori ikv då

Nu sitter jag här på biblan i väntan på att teorikursen ska börja. Fan jobbig dag att börja m jobb, sen skola och efter det teorilektion. Malin, orkar vi? Dessutom när jag är så dålig på att plugga (som jag egentligen borde göra nu) så får jag göra det ist när jag kommer hem. Aja, man lever bara en gång. Lika bra att få ut så mkt som möjligt av den tid man har!

Innan jag gick hit så hann jag förbi Lagerhause och köpte 3 muffinsplåtar, ska nämligen baka första leveransen ikv. Varninig, spoilers SP3cf men det är till klassen (Mauds överraskning) så de måste ju bli super tasty och se perfekta ut! PRESTATIONSÅNGEST, haha.






Kisses to all my bitches :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0