Slappt

Fast jag haft en vithelg  så orkade jag inte skriva något men tänkte att jag kunde bjuda på lite pics nu ist men det gick inte så bra för min kamera var tom och de ligger på Josses och middagsbilderna var fuckade så det får va! För nu iaf. Lite kort sammanfattat så var jag och Josse och såg en riktigt bra film i fredgas som hette Hämden. Se den, verkligen. Danskarna är faktiskt duktig på film, speciellt när Persbrant är med och briljerar! på lördagen var det mycket bilkörning och middag med familjen, höll dock på att bryta ihop av att inte vara ute något men det är nog bara bra för min del haha.

Nu ska jag sova så jag är någolunda pigg till Profilera imorgon, just det. Glömde säga att jag, Mallan och Sofia ska ordna en modevisning nu på lördag under Umeå fashion weekend. Det blir spännande, hoppas vi syns där!

Pussgodnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0