Muffinsbak, fast egentligen har jag inte tid

Mhh så gott, har käkat muffins och surplar lite te just nu. Det är nice. Fast egentligen har jag inte tid med det här, borde ha pluggat för en timem sedan och ligga och sova nu, varför lyssnar jag aldrig på mig själv? Jag skyller på att jag måste provbaka inför v.41 då jag ska sälja muffins för Parb! Spännande va? Dock så blev de inte så fina, tror jag får be Malin om hjälp. Hon är muffins experten, kolla hennes blogg bara. Vilken talang!
http://malinmanssons.blogg.se/ 

Kan berätta att idag så såg jag gladare ut igen, fick jag höra av min pingiselev. Fast det var bara för jag hade smink på mig... Haha, de kommer att göra mig nojjig om att gå utanför dörren osminkad!

Föresten, visst syns vi på Five imorgon? Bingo Rime gästar, klart man kommer ;) Själv så blir det föris innan på Haga med fina flickor och ostbricka, gott. Så jag längtar!

Kysss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0