Lite mer muffins

Äntligen i säng! Det har varit en lång dag idag och den lär ju bli lika lång imorgon... Har nämligen körlektion klockan sju på morgonen så det är ju bara att stiga up innan sex och då struntar jag i att fixa mig något också. Sen är det skola, jobb och plugg som väntar på mig när jag kommer hem. Usch.

Muffinsarna blev bra kan jag meddela, eller det smaka gott iaf. Sista satsen blev bäst dock, de var "toppigast"!

Innan jag lämnar er så ska jag slå ett slag för Daniel Adams-Ray. Vilke kis alltså, kanske rent utav den bättre halvan av Snook. Att hans låtar inte är sönderspelade är också ett plus. Undrar dock när typ Rix fm ska upptäcka han och rapea hans låtar, fast det vore kul för Adams skull. Han förtjänar lite uppmärksamhet.








Kommentarer
Postat av: Petra

Håller helt med! Kille é grymt bra!! :)

2010-10-15 @ 09:28:22
Postat av: Tommiiiiiii

hans låtar spelas mycket på p3 ba så du vet.

2010-10-16 @ 09:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0