Lat

Idag lyckades jag börja tidigt på jobbet så jag fick kvällen hemma men fick jag något gjort? Njaa! Ist fick jag i mig seriöst 1/4 2L glass m chokladsås... Men jag hade ont i halsen idag! Desutom ville jag fira att jag har min första sovmorgon för iår imorgon! Lovely. Undrar om jag orkar börja på nån skola nu eller om jag ska gå igenom kvitton och sova ist? Åh, jag vill ha en livscoach eller ännu hellre, en sekreterare. Fan så slappt, då hade man aldrig behövt hålla reda på något själv.

Jag ladda in bilder från i lördag till datorn, man blir nästan lite småsugen igen på kinamat alltså. Tycker jag var en sånn fin syster som bjöd min bror på mat men eftersom det var mina pengar så fick jag välja resturang och såklart så blir det kinabuffé! Så  jävla gott att man kan dö, vilket man typ gör efter en stund där haha.

Sedan var jag tvungen att visa en bild m lite Kissie effekt, dvs bling men mitt bling var då äkta! Fast det ser mest bara skumt ut och bilden är inte så smickrande men wtf, ingen bryr sig ändå.






Kyss


Kommentarer
Postat av: sophie

åååh den där kinabuffén är ju helt gudomlig. man kan ju äta tills man sprängs. och så lite sushi till det!! mumma :D

2010-10-05 @ 17:44:34
URL: http://sophiebirgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0