Är det redan oktober

Gud så fort tiden går, snart är ju det här året slut. Usch vad små panik jag får, orkar inte ta tag i livet än.

I helgen var jag varit runt på Five, NH och Krogenkrogen med olika, härliga personer. Speciellt igår var en väldigt spontan kväll med dålig planering men den löste sig bra ändå. Stort tack ska störtsköna Linn ha som var tillräckligt gó för att plocka upp liftare och skjutsa hem dom, är så glad att det finns sånna människor som bara vill hjälpa till!

Nu ska jag lyssna på mysig musik och ordna m lönen innan jag hoppar i sängs, är fan trött asså. Lyssna på Holstuonarmusigbigbandclub (jag vet, världens typ längsta och konstigaste namn) men deras låt är hur skön som helst och kan ju berätta ett den toppar listorna hemma i Österiket!

Ciao all you lovers
  

Här kommer lite bilder från i fredags då vi fira Malins första runda på Five som nykläckt 18 åring!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0