Julmarknad

Nu har jag precis kommit hem från Umeå Cs julmarknad efter 3,5 timmar i -16 grader! Kan ju säga att jag var glad att jag hade mina skoterskor på, även om jag såg ut och kände mig lite som en elefant haha. Det är väl då man förstår att man börjar bli lite gammal då man väljer att klä sig varmt hellere än snyggt ;)

Trots kylan så var det värt att stå där, vi fick sålt alla strutar utom 10 st och med lite varm choklad så hölls humöret uppe. Så nu är vi en tusenlapp närmare Danmark och 14 left to go, haha. VK titta förbi också och ville knäppa lite kort. Nu är vi nästan på snudden av VK-kändis, Odain Rose får se upp! Bilderna har jag tagit från VKs hemsida och det finns fler där om man vill se mer.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0