Good times

Sen när blev en sådan här tomtemor? Ikv har jag gjort kanderade äpplen! Lite stolt är jag, fast det kanske är att ta ut segern lite i förskott eftersom jag inte har smakat dem än... Men de blev glansiga iaf!

Nu ikv har jag varit helt såld på Conelius Vreeswijk, han är fortfarande stor tycker jag. Ser verkligen fram emot att se filmen om honom som går på bio just nu, tror den är jätte intressant! Han har så sköna låtar, favoriten är Balladen om Fredrik Åkare och den söta Cecilia Lindh. Otroligt vacker, vill bara sitta i en tjock, stickad tröja och med ett glas vin i utebyggnaden när jag hör den, mmh så trevligt! Haha vad pensionärs-aktigt det lät men jag har mina charmiga "tant"-drag och jag är okej med det.





Kommentarer
Postat av: snälla grannen

riktigt snygga pinnar! dom ser ut att fungera riktigt bra ;D

2010-11-19 @ 10:16:08
Postat av: Pauline

Börjar känna mig lite hotad inför halv åtta hos mig...

2010-11-20 @ 00:24:25
URL: http://paulinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0