Damn

Nu är jag hooked ännu en gång, Gossip girl har blivit spännande igen. Gav som upp på serien för et tag sedan men nu när Jennie är tillbaka så väcktes intresset, intrigerintriger!

Denna dag har jag spenderat i Dorotea med släkten och det har varit riktigt kul faktiskt! Eller var det martinin som gjorde det? Haha nej men det var roligt att få träffa farmor, farfar, kusiner osv igen. Det är så extremt sällan jag träffar släkten, en del har jag inte sett på ett par år eller mer. Nu måste jag sova, klockan är alldelens för mycket för mig som ska upp 07.10 på en söndag!! Vad hände egentligen m att skippa alkoholen, gick ju sådär haha. Tagga AC-toppen nu, välkommen dit och se mina elever briljera för de som inte sover då dvs.

Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0