08.11.2010

Misstänker nu att det var Konsum i MVG som skimma mitt kort, fick veta av min goda vän Nea idag att en av deras kassaos hade fått deras kortläsare fixad så den skimma kort. Så har du handlat där innom två veckors period så kolla ditt konto snarast! Polisen misstänker att det är samma som fixade kortläsaren på Ålidhem också, fast där åkte han ju fast. Man kan bara hoppas att det är samma snubbe. Vilken obehaglig människa som gömmer sig i butiken och övernattar där tills de öppnar på morgonen så han kan smyga ut igen. Hoppas han får skaka galler!

Till muntrare saker. Nu ikv så har jag bestämt mig att inte äta godis och inte driska läsk (om det inte behövs i en drink dvs) på 7 dagar. Kommer bli intressant, tror dock (pepparpeppar ta i trä) att det kommer att gå bra eftrsom kakor osv är okej, just godis o dricka som jag ska dra in på. Jag har börjat bli orolig för mina tänder men ser det också som ett kul expriment :D Får ser hur det går, ska ju flyga nu ihelgen och det gör jag sällan utan godis. Sockerberoendet måste tyglas, önska mig lycka till!







Panik att det här kan bli jag, usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0