Veggovecka och en liten moralkaka

Idag är den första dagen på min vegetariska vecka som jag har bestämt mig för efter att ha ätit två goda vegetariska rätter i helgen. Återstår att se hur det kommer gå dock, att motstå en köttbit till helgen kommer inte bli lätt. Hittills så har det gått riktigt bra (har ifs bara gått en dag) och jag har redan planerat massa goda rätter som tex pasta och tomatsås, broccolibiffar, vegetarisk pizza och tofusallad. Efter den här veckan kanske jag har blivit bättre på att äta grönsaker och sen får jag se det som att jag gör miljön ett litet bidrag genom att inte äta kött på en vecka!
 

¨
Vegetariskt gynnar både kossor och miljön! Ett litet steg i rätt riktining.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0